Hastebestilling? Ring nu på 42 90 58 75 clock Svartid 24 sekunder

  • No products in the cart.
0,00 DKK

Spørgsmål & Svar

Nedenfor har vi samlet de mest almindelige spørgsmål og svar. Du er naturligvis velkommen til kontakte os, hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål herinde.

Spørgsmål & Svar

Tager Potio varer retur?
Alle varer fra Carlsberg samt Royal tages gratis retur i hele uåbnede coli fra leveringstedet.

Som udgangspunkt tager vi ikke spiritus og barartikler retur. Dog kan der ved arrangementer og fester, hvor man ikke kender antallet af gæster, laves en aftale om at levere varer retur. Alle varerene skal dog være i hele coli og være uåbnede. Hvis vi skal hente varerene, koster en returafhentning 200,00 DKK ex. moms, mens det er gratis, hvis du/I returnerer varerne på vores adresse.

Leverer/Afhenter Potio i weekenden?
Desværre har vi ikke mulighed for at levere varer og/eller afhente pant gratis i weekenden. Vi vil gerne være behjælpelige med at levere eller afhente i weekenden mod betaling til vores chauffør. Vi kan ikke give en standardpris, da pris afhænger af lokation og transport af varer. Kontakt os for et tilbud der passer til dine behov.

Leverer Potio til rusture?
Ja, det gør vi! Hos Potio har vi gratis levering af øl, vand og cider direkte til jeres rustur i hele landet, og vi afhenter også gratis de overskydende varer (i hele uåbnede coli) samt pant (med undtagelse af dåser, plastflasker og ciderflasker, der skal afhentes af Dansk Retursystem) igen. Vi har også mulighed for at levere spiritus og barartikler direkte til jeres bus inden afgang. Spiritus kan kun leveres retur i hele kasser på vores adresser. Betaling skal først ske, når vi har afhentet jeres overskydende øl, cider og sodavand samt pant.

Hvordan opretter man en bruger?
Det er kun faste kunder, der behøver en bruger til vores side, og den kan oprettes –> her <–.

Hvad er minimumsbestillingen?
Se minimumsbestilling her.

Er priserne med eller uden moms?
ALLE priser er inklusiv moms.

Er priserne med eller uden pant?
ALLE priser er eksklusiv pant.

Kan jeg ønske et bestemt leveringstidspunkt?
Ja, det er muligt at bestille i et tre timers interval mellem 8-14.

Bliver man ringet op inden levering?
Ja. Vores chauffør ringer 15-30 minutter inden ankomst.

Hvordan foregår betaling?
Alle faste kunder betaler via leverandørservice, og alle andre betaler via dankort.

Vi håber, at vores samling af spørgsmål og svar gjorde dig klogere. Ellers er du altid velkommen til at ringe. 🙂

Har du spørgsmål? Haster din bestilling? Ring nu på 42 90 58 75